בפסק דין חשוב, קבע בית המשפט לתביעות קטנות כי יש לבטל עיסקה לרכישת מחשב נייד, מהטעם שהלקוח סבל תקלות חוזרות ונשנות מהיום בו רכש את המוצר. בית המשפט קבע כי בהסכם ההתקשרות יש חוסר היגיון בולט: מצד אחד, ניתנת לתובע זכות לבטל את העסקה תוך 14 יום. מצד שני, נאמר כי הלקוח יוכל לבטל את העסקה רק אם לא ביצע אקטיבציה למערכת ההפעלה. כלומר, קובעת השופטת, על פי ההסכם, לקוח המגלה כי המוצר אותו הוא קנה הינו פגום לאחר שהפעילו – נשללת ממנו זכותו לבטל את העיסקה.
השופטת מדגישה כי מדובר בטעות לוגית בלתי הגיונית שבית המשפט אינו מקבל אותה. בנוסף, מתייחס בית המשפט לטענת בזק סטור כי התובע פנה אליה בשל ליקויים שונים, ועל כן אינו זכאי לפיצוי (חלק מהליקויים במחשב עצמו, וחלקם בתחום אספקת האינטרנט). בעניין זה קובעת השופטת כי התובע אינו מצוי בנושא המחשבים, והוא בסה"כ אמור לקבל שירות. העובדה שהתובע לא הצליח לקבל את השירות אותו רכש, כלומר, שירות של המחשב עצמו, מקימה עילה לפיצוי.
ת"ק (ת"א-יפו) 6836-02-09 דרישנר נ' בזק סטור