בית המשפט קבע כי יש לבטל עסקה בה התקשר לקוח עם חברת "פלאפון", שכן לטענת התובע ביישוב בו הוא מתגורר אין קליטה טובה. עוד נפסק, כי הימנעות החברה להביא לעדות את העובד שהחתים את התובע על העיסקה, מחלישה את טיעוניה מבחינה ראייתית ופועלת לרעתה. שופט בית המשפט לתביעות קטנות הוסיף כי "[הוא] מצפה מכאן ואילך כי הנתבעת תביא לדיון בבימ"ש נציגים מטעמה שהיו אחראים להתקשרות עם לקוחות וזאת על מנת שניתן יהיה לשמוע את גרסתם בצורה בלתי אמצעית".
ת"ק (קריות) 845-08 לוי נ' פלאפון תקשורת