איסתא תפצה לקוחות שאיחרו לטיסה

10 ביולי 2013

בית המשפט קבע כי על חברת איסתא להשיב לבני זוג 40% מערך כרטיסי הטיסה שלהם, וקבע כי החברה התרשלה במתן הסברים לגבי פרטי הטיסות. בני הזוג איחרו את הטיסה שלהם, מאחר שסברו כי הם טסים בחברת "אל-על", כאשר בפועל הם היו רשומים בחברה תעופה אחרת. בית המשפט מותח ביקורת על איסתא, וקובע כי על סוכן נסיעות להבהיר במפורש לנוסעים מה הן חברות התעופה איתן הם טסים, במיוחד כאשר הטיסה חזור והטיסה הלוך אינן באותה חברה. אין להסתפק במתן הכרטיסים ליד, שהרי בכרטיס לא מפורט שם החברה, אלא קיצורים בלבד, ונוסע רגיל אינו אמור לדעת מה מסמל כל קיצור.

ת"ק (ת"א יפו) 13412-01-09 בן לולו ואח' נ' איסתא

כתיבת תגובה