בית המשפט לתביעות קטנות קבע פיצוי בגין עוגמת נפש, ללקוח חברת סלקום, אשר לטענתו הותקף ע"י אחד מעובדי מרכז השירות בדיזנגוף סנטר. סלקום טענה, כי התובע דיבר בבוטות כלפי הנציגים וסירב להתפנות. בית המשפט פסק כי היה על סלקום להביא את העובד המתקיף לכאורה לעדות, וכן היה עליה להציג את קלטות סרטי האבטחה. העובדה שלא עשתה כן, פועלת לרעתה. בית המשפט סיכם וקבע כי "[על סלקום] לנהוג באיפוק וריסון רב גם כלפי לקוחות בעייתיים יותר. נראה כי במקרה הנדון נחצה הקו".
ת"ק (ת"א-יפו) 13094-01-09 אמסלם נ' חברת סלקום